Medewerkers tuindienst

Locatie: Apeldoorn
Omvang: 32-36 uur per week
Sluitingsdatum: 20 juni 2021

Paleis Het Loo heeft een van de prachtigste baroktuinen van Europa. Barokfiguraties van fris groen gras afgewisseld met donkergroene haagjes en diverse grindpaadjes zijn de basis van de tuinen van het Paleis. Daaromheen staan de waterpartijen met fonteinen die allemaal hun eigen verhaal vertellen. Aan de rechterzijde van het paleis ligt de Koninginnetuin met haar groene loofgang waar de koningin heerlijk in de schaduw kon wandelen en aan de andere zijde ligt de Koningstuin waarop allerlei spelen werden georganiseerd. Dagelijks is ons team bezig om de bezoekers van nu hetzelfde gevoel te geven als de bewoners van toen.

We zijn op zoek naar twee medewerkers Tuindienst die vol enthousiasme bijdragen in het onderhouden van onder andere het gras en/of specifiek interesse en ervaring hebben in de werkzaamheden van een kwekerij.

Paleis Het Loo streeft naar een grote diversiteit van zijn publiek, programma én personeel. Ben jij van mening dat je een goede aanvulling bent voor onze Tuindienst, dan nodigen we je graag uit om te reageren.

Wat neem je mee?

Een jaarcontract met zicht op verlenging (schaal 4 van de museum CAO); • Een functie voor 32 - 36 uur per week; • Ervaren en bevlogen collega’s binnen het team Tuindienst, dat onderdeel uitmaakt van het cluster Bedrijfsvoering.MBO Hovenier diploma niveau 2 of 3;
Specifieke vakkennis in het groen;
Lichamelijke goede conditie;
Bereid om eventueel in weekenden en op feestdagen te werken.

We bieden

• Een jaarcontract met zicht op verlenging (schaal 4 van de museum CAO);
  • Een functie voor 32-36 uur per week;

Reageren?

Laat ons weten waar jouw interesses liggen. Wij ontvangen jouw reactie graag via het sollicitatieformulier. Als je vragen hebt, kun je terecht bij Lauel Rahaël, Teamleider Tuindienst, bereikbaar op 055-5772400. Je kunt solliciteren tot 20 juni 2021. De eerste gespreksronde vindt plaats op 24 juni 2021.