Medewerker publieksbegeleiding

Locatie: Apeldoorn
Omvang: wisselend, maar gemiddeld zo'n 24 uur per week
Sluitingsdatum: 24 april 2021

In de periode BuitenGewoon Open, zijn er voor bezoekers diverse mogelijkheden ons museum te bezoeken. Met een aangepast programma, doen we er alles aan om bezoekers een onvergetelijke dag te bezorgen.

Met jouw educatieve en communicatieve vaardigheden leg je verbanden tussen de (museale) presentatie en leerlingen of volwassenen in groepsverband. Als geen ander weet jij onze bezoekers te activeren en te boeien. Het verzorgen van rondleidingen, workshops of lezingen hoort daar bij, maar ook verzorg je mogelijk korte e-learnings of modules voor online gebruik. Waar nodig stem je het programma af op de specifieke groepsbehoefte, binnen de huidige mogelijkheden. Je draagt je steentje bij aan optimalisatie of verbeterinitiatieven, ook door aanvullende ondersteuning en dienstverlening binnen het cluster bezoekersservice. Tot slot presenteer en promoot je onze (onderwijs-) programma’s bij specifieke gelegenheden en op beurzen.

Vooral in de zomer en tijdens vakanties verwachten we extra drukte met groepen, dus zoek je werk voor in het weekend, op doordeweekse dagen of voor in de vakanties? Er zijn mogelijkheden genoeg!

Wat neem je mee?

• Relevante opleiding en werkervaring, gericht op activiteitenbegeleiding, expressie en/of pedagogiek en het werken met (educatieve) inhoud aan doelgroepen;
  • Affiniteit met (kunst-)geschiedenis en de gastvrijheids- of museale branche;
  • Goed ontwikkelde contactuele- en organisatorische vaardigheden;
  • Representatief, inventief, integer en hands-on mentaliteit;
  • Communicatief vaardig (zodat je naast Nederlands en Engels, liefst ook in het Duits gasten te woord kunt staan);
  • Een BHV-diploma en bij voorkeur een EHBO-diploma ;
  • Ervaring met het gebruiken van audiovisuele technieken;
  • Bereid ook te werken in weekenden of vakantieperiodes, op feestdagen of bij speciale evenementen zoals de Prinsen- en Prinsessendagen.

We bieden

Een inspirerende, lerende en uitdagende plek, een salaris conform museum-cao en natuurlijk een fantastisch team publieksbegeleiders om het verhaal van Paleis Het Loo te kunnen overbrengen.

Sollicitatie

Je motivatie en je CV kun je uploaden via www.paleishetloo.nl/vacatures. Het aanvragen van een VOG is onderdeel van de procedure. Wij gaan zorgvuldig om met de verstrekte gegevens en handelen volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Na afloop van de werving- en selectieperiode worden jouw gegevens maximaal 4 weken bewaard. (Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!)