Administratief medewerker

Vacature | 08 jun. 2021

Organisatie: Museum Boijmans Van Beuningen
Locatie: Rotterdam
Omvang: (24-32 uur per week voor de duur van 3 maanden)
Sluitingsdatum: 16 juni 2021

De wereldberoemde kunstcollectie van Boijmans Van Beuningen is in 172 jaar uitgegroeid tot ruim 151.000 objecten. Tijdens de renovatie en vernieuwing van Museum Boijmans Van Beuningen blijft de kunst deels zichtbaar in schoolklassen en in (inter)nationale musea en instellingen. In november 2021 krijgt de collectie nieuw onderdak in het dan te openen Depot Boijmans Van Beuningen; het eerste publiek toegankelijke kunstdepot ter wereld.

Op 1 januari 2021 is zijn we overgestapt op een nieuw systeem, AFAS. Al onze relaties zijn ondergebracht in het CRM systeem van AFAS. Ter ondersteuning van de CRM eigenaar bij het opschonen en verbeteren van de database zoeken we op korte termijn een:

Administratief medewerker

Wie ben jij?

We zoeken iemand die handig is met Excel, en er plezier in heeft gegevens uit te zoeken en goed vast te leggen. Je werkt gestructureerd, goed organiseren en plannen is belangrijk. Natuurlijk ben je secuur en heb je oog voor details.

Wat ga je doen?

Je helpt bij het opschonen en verbeteren van onze CRM database, dat betekent veel uitzoek- en invoer werkzaamheden, waarbij alle gegevens van onze relaties correct en volledig zijn ingevoerd, en voor iedereen goed terug te vinden.

Wat breng je mee?

• Je kunt goed plannen, organiseren en prioriteren;
  • Je kunt goed samenwerken;
  • Je hebt gedegen kennis van en ervaring met Excel;
  • Kennis van AFAS is een pré;
  • Je bent stressbestendig.

Wij bieden

Een leuke tijdelijke functie in een aantrekkelijke werkomgeving.

Sollicitatie

Solliciteren kan uiterlijk tot maandag 16 juni via onderstaande button. De eerste gesprekken vinden plaats op maandag 21 juni.

Meer informatie
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met: Marieke van Santen, informatiemanager, via santen@boijmans.nl

Reageer uiterlijk 16 juni 2021 hier.

Boijmans Van Beuningen erkent het belang en de noodzaak van diversiteit in de organisatie en streeft naar een evenwichtig samengesteld personeelsbestand, conform de Code Diversiteit en Inclusie.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.