Museumvereniging

Bespaar op uw OZB belasting

Kan uw OZB belastingaanslag omlaag?
Drevast Bouw en Waarderingen onderzoekt of u kunt besparen op uw OZB belasting en doet dit voor leden van de Museumvereniging op basis van no cure no pay. Voor u betekent dit geen moeite of onnodige kosten en wél kans op besparen.

Hoe werkt het?

1. Stuur uw OZB aanslag aan Drevast en
  2. machtig hen om namens u bezwaar te maken.
  3. Drevast onderzoekt of uw aanslag te hoog is,
  4. voert namens u de bezwaarprocedure
  5. en houdt u op de hoogte.

Wat kost het?
Als het gelukt is de aanslag te verminderen betaalt de gemeente u het te veel betaalde bedrag aan belasting terug. U ontvangt u een factuur van Drevast voor 30% excl. btw van de gerealiseerde vermindering en als het niet gelukt is betaalt u niets.

Meer dan 100 leden gingen u voor

Drevast heeft inmiddels voor ruim 100 leden van de Museumvereniging een vermindering van de OZB aanslag gerealiseerd, variërend van E250,- tot E10.000,- per jaar.

Meer over Drevast
Drevast is een adviesbureau voor bouw en huisvesting en dé expert als het gaat om de bijzondere gebouwen die kenmerkend zijn voor de culturele sector. In de afgelopen 15 jaar hebben zij bijvoorbeeld ruim 300 musea, theaters en archieven geadviseerd, altijd met oog voor het individuele karakter van het vastgoed én een constructieve relatie met de gemeente.

Wat kan Drevast nog meer voor u doen?
Bouwadvies: Drevast kan u adviseren bij al uw bouwprojecten door het opstellen van een programma van eisen en het beoordelen van schetsen, ontwerpen van architecten, bouwbestekken en aanbestedingen. Daarnaast zijn zij beschikbaar voor directievoering en bouwtoezicht zodat uw project van A tot Z soepel verloopt, met duidelijke afspraken en redelijke prijzen.

Vastgoedwaarderingen: Drevast geeft waarderingsadviezen en stelt taxatierapporten op voor verschillende doeleinden. Denk bijvoorbeeld aan het vaststellen van een kostprijsdekkende huur, de markthuurwaarde, de herbouwwaarde of de waarde voor balans, jaarrekening of overdrachtsbelasting.

Huisvestingsadviezen: een goed huisvestingsadvies begint met een doordacht programma van eisen. Aan de hand hiervan brengt Drevast de opties in kaart om ze vervolgens met kennis van zaken voor u te vergelijken. Daarbij zorgen zij er voor dat u op de juiste plek zit voor de juiste prijs: ze onderhandelen contracten optimaal voor u uit.

Contact
Heeft u vragen? Neem dan vooral contact met Jelte van Dijk via telefoon: 030 6977010, e-mail: info@drevast.nl, post: postbus 851, 3700 AW Zeist of de website: www.drevast.nl.