Museumvereniging

Bedrijfshulpverlening

Bij BHV.NL kunt u terecht voor cursussen, advies en begeleiding op het gebied van bedrijfsveiligheid. Als lid van de Museumvereniging kunt u gebruik maken van aantrekkelijke kortingen.

BHV-cursuskortingen tot 30%
Als museum dient u, net als andere bedrijven en instellingen, bedrijfshulpverlening te organiseren en te beschikken over voldoende gekwalificeerde bedrijfshulpverleners - BHV-ers. BHV.NL biedt cursussen aan voor groepen op uw eigen locatie en open cursussen voor individuele deelnemers.

Individuele cursus tot 30% korting
Individueel deelnemen wanneer het u uitkomt. Hierbij heeft u de keuze uit cursussen op ruim zestig locaties in Nederland. Inschrijven kan via de website. Gebruik bij uw inschrijving de klantcode voor Museumverenigingsleden: 11NED48. Uw korting wordt dan direct doorberekend.

Groepen op eigen locatie tot 25% korting
Een cursus op uw eigen locatie kan al vanaf zes cursisten. U zorgt alleen voor de locatie. Niet alleen betaalt u een veel lager tarief maar u bespaart ook nog eens fors op reistijd en reiskosten.  De inhoud van de cursus kan BHV.NL exact afstemmen op de bij u aanwezige risico’s.

Adviesdiensten kortingen tot 10%
Het organiseren van veiligheid is best lastig.Verschillende wet- en regelgeving verplichten u een bepaald beleid te voeren om uw medewerkers en bezoekers te beschermen. Wilt u hulp bij het opstellen van uw Risico inventarisatie en -evaluatie (RI&E), noodplannen of vluchtwegtekeningen? De veiligheidsdeskundigen staan voor u klaar.

Kennismaken?
Adviseur voor de Museumvereniging is Manja van Marwijk. Zij is thuis in de specifieke risico's die een museum met zich mee brengt. Zij luistert graag naar uw wensen en vragen over het organiseren van bedrijfsveiligheid. Samen stelt u een maatwerkplan op over de diensten en cursussen die nodig zijn om uw museum veiliger te maken.

Bel of mail voor een afspraak en meer informatie over tarieven met Manja van Marwijk, 024-3730977, of kijk op de website.